23 Temmuz 2013 Salı

FORMDA VE SAĞLIKLI BİR YAŞAM






Yüz yıllardır duyduğumuz bildiğimiz diyetler ve farklı yöntemler hepsi kafa karıştırıcı insanda psikolojik olarak daha çok yemek isteği uyandıran sıkıcı yöntemler. Diyet yaparken öncelikle kabul etmemiz gereken şey diyet yapmıyoruz sağlıklı ve zinde bir yaşam için kendimize bir yaşam ve yemek tarzı belirliyoruz. Uzun zamandır uyguladığım ve faydalarını gördüğüm bilgileri sizinle paylaşmak istedim. Birinci kural hep söylenen su bol bol su, sonrasında ekmek bile yediğim ( abartmadan ) sıkı bir kahvaltı. Öğlenleri pilavlı, makarnalı, sebzeli güzel bir yemek ama pilav az olacak ekmek sadece kahvaltıda tüketiyorum bunu kendime alışkanlık edindim. Akşam ise hafif şeyler çorba, sebze yemeği yoğurt vs. dikkat ettiğim nokta ekmek, pilav, makarna, hamurişi gibi şeyler yemiyorum. Aslında yaptığım şey çok basit kalorisi yüksek olanlar sabah ve öğlen yiyorum aburcubur bence hayatınızdan silin arada kaçamakta olsa dikkatli olsun o gün az yemek yiyin onun yerine abur cubur yiyin mesela diğer bir püf nokta ise yemekler arası 5 saat olsun en az üst üste yenilen yemek tam bir bomba etkisi aslında dikkatli bir yemek tarzı ile sağlıklı fit bir vücut çok basit tabiki de bu dikkatli yemek yanında sporda önemli eğer ki spor salonlarına harcayacak paranız yoksa günlük yürüyüşler, sürekli araba ile gidilen yerlere yakın olan yerlere yürüyerek gitme ve merdivenleri asansörsüz inme gibi yöntemler ve yüzme iyi bir spordur..... herkeze başarılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder