30 Temmuz 2013 Salı

UYKUSUZ ( sonrası şuursuz bir gün )

Her gün iş yerinde bilgisayarda iş yaparken veya bir şeyler yazarken gözlerim kapanıp ta kafamı masaya vurma tehlikesi geçirdiğimde kendime akşam kesinlikle erken yatacağım diyorum. Ama ne yazık ki yine aynı muhabbet önce bir yemek faslı, sonrası duş ve daha sonrası televizyon, bilgisayar arası gel git ile saat 02:00 oluyor daha fazlası olmasa buna da şükür diyeceğim ama bazen o saat 04:00 civarlarına ulaşıyor hatta en son kendi rekorumu kırdım saat 06:00 yattım sonra 08:00 de kalktım ve işe gittim. İşte bu konu hep dikkatimi çekmiştir bütün gün bilgisayar başında yarı uykulu ve şuursuzca iş yaparken akşam nasıl oluyor da uyuyamıyorum bunu bir türlü çözemedim. Lütfen çözenler varsa bana da bilgi versin bu iş çığırından çıkmaya başladı artık iş yerinde 10dk. kadar lavaboda uyuma faslına geçtim hayır korkuyorum lavaboda uyuya kalacağım diye ....


tamda benim görüntüm artık mecliste uyuyan millet vekillerini anlıyorum ve kızamıyorum ne yapsınlar uyku geldim mi mekan yer dinlemiyor ki kafa küt diye gidiveriyor.... aman dikkat bir yere çarpmayarım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder